Niet gepubliceerd
Kerstconcert 2019

Het 21e Benefietconcert Dorpskerk Rhoon

Ook dit jaar organiseren wij ons inmiddels bekende benefietconcert. Het zal worden gehouden op zaterdag 14 december a.s. en wij hebben enthousiaste artiesten kunnen contracteren t.w. Mike Boddé, (bekend van de “de Rotterdammert”) en Kim Hoorweg. Een muzikaal feest gegarandeerd!

Goede doelen

Ook dit jaar steunen we weer twee goede doelen, namelijk;

“Stichting Ambulance wens”- De naam komt voort uit het idee om de laatste wens van terminale patiënten te vervullen met vrijwilligers en een eigen ambulance. De Stichting Ambulance Wens opgezet in 2007 als aanvulling op de verzorging van immobiele terminale patiënten. Er zijn nog teveel patiënten die overlijden zonder dat ze echt alles hebben kunnen afsluiten. Eén van die oorzaken is het onvermogen bepaalde wensen te realiseren doordat de patiënt niet langer mobiel is en andere bestaande voorzieningen hiertoe tekort schieten. De stichting is dus opgezet om mensen te helpen die afhankelijk zijn van ambulancevervoer.

“Stichting Jarige Job” is in 2010 geboren om kinderen in de armste gezinnen een feestelijke dag te geven. Zij kunnen hun verjaardag niet vieren, omdat er thuis te weinig of zelfs geen geld voor is. Op de mooiste dag van het jaar krijgen deze kinderen geen cadeautje, hangen er geen slingers en ballonnen en kunnen zij niet trakteren op school. Uit schaamte melden ze zich soms zelf ziek. Stichting Jarige Job trakteert kinderen uit de armste gezinnen op een onvergetelijke verjaardag. De stichting geeft geen geld, maar een verjaardagsbox vol met versiering, traktaties voor de klas en leraren, wat lekkers voor de visite en natuurlijk een mooi cadeau.. U kunt bellen naar 06-29525980 of mailen naar rhoon.oudemaas@lions.nl